Novice in obvestila

Inovacija  B+N Referencia Zrt.  brez primerjave na Madžarskem: pametne omarice

Storitve podjetja B+N Referencia Zrt.  so bile razširjene z novo storitvijo: podjetje je v bolnišnico v Hatvanu uvedlo edinstveno inovacijo. S tako imenovanimi pametnimi omarami” lahko zaposleni v instituciji “samodejno” dostopajo do svojih delovnih oblačil.

Podjetje je pred  kratkim uvedlo svoj novi sistem sledenja tekstilu, tako imenovani projekt “smart cabinet” v bolnišnici Albert Schweitzer in Polikliniki. B+N je odgovoren za namestitev,  izvajanje in delovanje  sistema.

B+N “pametna omara” omogoča preglednost in preglednost obtoka med institucijo in  pralnico

Ta projekt ponuja učinkovito in natančno rešitev za upravljanje delovnih oblačil. Distribucija čistih oblačil in zbiranje umazanih oblačil se upravlja preko inteligentnih  sistemov omar, nameščenih v  instituciji. Sistem je  res enostaven za uporabo: RFID nalepke so pritrjena na oblačila, , RFID bralci pa so nameščeni na police omarice. Profil vsakega zaposlenega vključuje podatke o vrsti in velikosti oblačil, ki jih je treba zagotoviti. Kabinet ima točne informacije o razpoložljivih zalogah in nenehno beleži zbiranje in distribucijo oblačil. Upravljanje sistema je samodejno.

Inovacija  B+N Referencia Zrt.  brez primerjave na Madžarskem: pametne omarice

Posoda za umazano perilo, ko je napolnjena, samodejno pošlje sporočilo ponudniku storitev, ki sprejme potrebne korake za namestitev svežih oblačil. Zaradi “pametne omare” je kroženje tekstila med institucijo in izvajalcem storitev pranja tekstila pregledno in plansko skozi celotno življenjsko dobo tekstil.

Inovacija B+N Referencia Zrt. , ki je na Madžarskem brez primere, v veliko  pomoč bolnišnicam

Ta sistem zagotavlja koristi za vse: zaposleni lahko hitro in priročno dobijo svoja oblačila in puščajo umazana oblačila v omari. Bolnišnica za ta namen ne potrebuje namenskega osebja in prostora in lahko enostavno sledi natančnomu upravljanju tekstila.

Ta inovacija B+N Referencia Zrt. , ki  je na Madžarskem brez primere, naj bi se v prihodnje uporabljala v čim več bolnišnicah za stalno, hitro in  sledeče upravljanje delovnih oblačil zaposlenih.