V skoraj 30 letih obstoja je podjetje B+N Referencia Zrt. zraslo v vodilno podjetje za upravljanje objektov na Madžarskem, ki svojim strankam nudi celovite storitve upravljanja objektov. Podjetje je že leta dosledno uvrščeno na lestvico top 500 madžarskih podjetij z največjim prometom. Med njenimi strankami so tako prestižni predstavniki madžarskega korporativnega sektorja kot tudi javne ustanove. S prevzemom podjetij ISS v srednji in vzhodni Evropi leta 2021 se je podjetje razširilo v regionalnega ponudnika FM storitev. Poleg Madžarske je prisoten še na Češkem, Slovaškem, v Romuniji in Sloveniji. S prevzemom poljskega podjetja za upravljanje objektov INWEMER je do leta 2022 postal vodilni ponudnik storitev upravljanja objektov v CEE regiji. Ta položaj je bil okrepljen septembra 2022 s prevzemom bolgarskega podjetja za upravljanje objektov i-Facility EOOD.

Skupina B+N v številkah

700 Zaposleni
11.5 M Eur* Prihodek
*2020 podatki
600 Število lokacij
500E M2

B + N Referenca Zrt. meni, da bosta avtomatizacija in robotika postajali vse bolj pomembni v sektorju upravljanja objektov, tako kot na vseh drugih delovno intenzivnih področjih. Zato poleg stalnega razvoja svojih storitev daje velik poudarek tehnološkim inovacijam. B + N Referenca Zrt. je edina družba za upravljanje objektov na Madžarskem, ki ima oddelek za raziskave in razvoj.

Naše vrednote

DELAMO ZA ZDRAVO OKOLJE IN BOLJŠI SVET

V B+N verjamemo, da vsak potrebuje zdravo in bivalno okolje, saj to vpliva na kakovost življenja doma in v službi. Zavezani smo, da bomo naredili vse, kar je v naši moči, da to dosežemo in ohranimo.

ZAUPANJA VREDNI STROKOVNJAKI V SEKTORJU UPRAVLJANJA OBJEKTOV

Naša predana in odgovorna ekipa strokovnjakov deluje po najvišjih standardih kakovosti in našim strankam zagotavlja stalno raven varnosti.

SPOŠTUJEMO NAŠE STRANKE IN NAŠE OSEBJE

Usmerjenost v stranke za nas pomeni, da so naše storitve prilagojene in prilagodljive, naši delovni procesi transparentni. Vedno delamo z integriteto in predanostjo ter izkazujemo spoštovanje do vseh zaposlenih. Spoštovanje opravljenega dela operativnega osebja je temeljna vrednota podjetja. B+N meni, da je njegovo družbeno poslanstvo ozaveščanje javnosti o pomenu čiščenja in boj za njegovo prepoznavnost.

DRUŽBENA ODGOVORNOST

Verjamemo, da je naša dolžnost narediti vse, kar je v naši moči, da ohranimo vrednote, v katere močno verjamemo. Zato nenehno izboljšujemo naše procese in metode, da zmanjšamo vpliv na okolje. Verjamemo, da je tehnologija, ki jo uporabljamo, lahko v službi trajnostnega razvoja, zato se naš oddelek za raziskave in razvoj nenehno trudi podpirati in razvijati nove projekte na področju robotike.

 

 

Naložbo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega socialnega sklada.

TRANSPARENTNOST

Naš potek dela, naši finančni, pravni in kakovostni sistemi skladnosti so popolnoma pregledni za naše stranke.

Naše več kot 30 letne izkušnje

Podporne dejavnosti, ki jih potrebujete, so naša osnovna dejavnost.
Poslovni model B+N SL Facility Services temelji na zagotavljanju dodane vrednosti našim strankam s prevzemanjem njihovih podpornih dejavnosti iz vrste storitev, kot so čiščenje, podporne storitve, tehnične storitve, catering in Facility Management.
Naš glavni cilj je pravočasno zagotoviti kakovostne storitve in učinkovite poslovne rešitve za naše stranke.

Vsako podjetje ima različne potrebe in zahteve, zato smo razvili prilagodljive rešitve za izpolnitev vseh zahtev, ki jih prejmemo.
Naš sistem nam omogoča, da natančno opredelimo ekipo in vire, ki so potrebni za odziv na zahteve strank:

Posamezna storitev (single service)

ob nakupu storitve so našim strankam vedno zagotovljene konkurenčne cene, ki jih zagotavlja predano in kompetentno osebje.

Združenih več storitev (multi service)

zajema dve ali več storitev, prek katerih stranka prejme enake ugodnosti kot v primeru zunanjega izvajanja enotne storitve, kot tudi ugodnosti zaradi integracije storitev, kjer je to mogoče.

Integrirane facility storitve (IFS)

je najkompleksnejša ponudba podjetja B+N SL Facility Services, ki povečuje učinkovitost in fleksibilnost pri zagotavljanju storitev ter optimizira strukturo upravljanja in sisteme prek ene kontaktne točke.

9 razlogov zakaj izbrati nas

  • TRANSPARENTNOST - avtomatizirani, lahko pregledni in nazdorovani procesi
  • SISTEM ENEGA KONTAKTA - operativni stik preko ene osebe
  • PODPORA UPRAVLJANJU - optimizacija pogodbenih odnosov in procesov
  • PROFESIONALNA PODPORA - v tehničnem delu
  • KVALITETA ČLOVEŠKIH VIROV - za vsako posamezno delo izbremo najbolj usposobljen in motiviran lasten kader
  • STABILNOST ČLOVEŠKIH VIROV - s spoštljivim odnosom do zaposlenih skrbimo za nizko fluktuacijo usposobljenih zaposlenih
  • MOBILNE DELOVNE SKUPINE - povečujemo učinkovitost naših čistilnih ekip in tehnikov
  • SPECIALIZIRANA INŽENIRSKA PODPORA - za opravljanje specifičnih inženirskih nalog
  • STORITVENA SKUPINA - podpira aktivnosti, ki jih izvajajo lastni zaposleni kot tudi podizvajalci

Nagrade in priznanja

GZS
30 let uspešnega delovanja

GZS
30 let uspešnega delovanja