Novice in obvestila

OKOLJSKA ZAVEST, VARČEVANJE ENERGIJE IN ZMANJŠANJE NAŠEGA OGLJIČNEGA ODTISA SO IZJEMNEGA POMENA

V prvem četrtletju 2022 je bila površina, ki jo ponuja sodobni pisarniški trg v Budimpešti, znašala 4 milijone kvadratnih metrov. To je razlog, zakaj je portfolio.hu o tej temi povprašal strokovnjake za upravljanje objektov in objavil članek z naslovom Zdaj je naše življenje na kocki ! – Naslednjih 10 let je na nepremičninskem trgu nepredvidljivih .

Portfolio je skoraj eno leto čakal na trenutek, da bi videl, kdaj in s čigavim projektom bodo lahko sporočili: ,,Dobili smo! Presegli smo 4 milijone.”

Seveda so se tega dne veselili tudi svetovalci, ki so s sklepanjem pogodb ter najemom in nakupom zagotavljali stalen razvoj domačega pisarniškega trga.

IZKUŠNJE POKLICE VODENJA OBJEKTOV

Kdo bi lahko bil bolj seznanjen z domačim pisarniškim trgom kot strokovnjaki, ki vidijo, da se poslovne stavbe gradijo in poznajo vsak njihov kotiček, s čimer prispevajo k temu, da so pisarniški kompleksi funkcionalni ter uporabna in živa delovna mesta.

,,V poklicu FM je bil eden najpomembnejših dogodkov v zadnjem desetletju na Madžarskem ustanovitev nacionalnega združenja ponudnikov storitev upravljanja objektov in gradbenih operaterjev (LEO) – je odgovoril László Vágó , izvršni direktor NEO Property Services Zrt . na vprašanje portfolio.hu in dodal: LEO je leta 2013 ustanovilo 13 podjetij z bogatimi izkušnjami in pomembnim deležem na trgu FM. Danes šteje 19 stalnih in 21 podpornih članov. LEO ima ključno vlogo pri spodbujanju priljubljenosti in prepoznavnosti poklica FM. Zdaj vse več “civilov” ve, da akronim “FM” na strani službenih avtomobilov pomeni Facility Management. Ponosni smo, da smo eno izmed 13 ustanoviteljskih podjetij in aktivno sodelujemo v dejavnostih LEO.”

CSABA SZIJ, namestnik generalnega direktorja B+N REFERENCIA ZRT.

,,Pojav inovativnosti in tehnološkega napredka je eden od prevladujočih trendov v upravljanju objektov v preteklih letih. Danes so raziskave in razvoj bistveni del vsakdanjega delovanja. Odmikamo se od preteklih rutin, ko smo le čistili, skrbeli za čistočo pisarn. Kot vodilni na trgu smo v ospredju inovacij v tej panogi. Ena od tehnoloških inovacij naše R&R enote z 20 zaposlenimi je naš avtonomni čistilni robot ROBIN , ki se uporablja za vzdrževanje čistih večjih površin, hodnikov in dvoran v poslovnih stavbah. Oprema izračuna pot, ki ji je treba slediti na območju, ki ga je treba očistiti, v skladu z vnaprej programiranim zemljevidom čiščenja. Ne nadomešča v celoti ročnega čiščenja, vendar se lahko naši sodelavci, ki uporabljajo ROBIN, bolj osredotočijo na opravila, ki jih ni mogoče avtomatizirati. Pomembna pridobitev tega razvojnega projekta je, da je zdaj s pomočjo te naprave mogoče spremljati čiščenje. To pomeni, da boste vedno vedeli, kdaj , kaj in kako učinkovito je čiščenje vašega robota. Drug “izum” nedavne preteklosti v tej industriji je zbiranje in obdelava podatkov . To dvigne naš portfelj klasičnih storitev na drugo raven. Za nas je velika konkurenčna prednost, da lahko s pridobivanjem in analizo podatkov napovedujemo trende. Kaj lahko pričakujete glede življenjske dobe in pravilnega delovanja določenega aparata? Na kaj morate biti pozorni v povezavi z različnimi integriranimi tehnologijami?

Tudi pisarniški trg je v zadnjih 10 letih doživel močno digitalizacijo. ‘E-cleaning’ je aplikacija za pametne telefone, ki popelje storitve na višjo raven in podpira zagotavljanje kakovosti. Z njegovo pomočjo lahko spremljate kakovost čiščenja. Temelji na naslednjem konceptu: naš kolega zlahka vidi, katere naloge je treba na ta dan opraviti v vsaki sobi. V nekaterih prostorih je to popolno čiščenje, v drugih pa je treba izprazniti le koše za odpadke. Stranka lahko kadarkoli preveri, ali je bila zahtevana storitev opravljena ali ne. Ta sistem spremljanja in podpore se že uporablja v nekaterih poslovnih stavbah in v bližnji prihodnosti ga bomo uvedli z drugimi našimi pogodbenimi partnerji,« je povedal Csaba Szij , namestnik izvršnega direktorja B+N Referencia Zrt . na portfolio.hu.

NOV TREND V PISARNIŠKEM OKOLJU: IZKUŠNJE

Strokovnjak B+N Referencia Zrt . je za Portfolio povedal, da je »nov trend v pisarniškem okolju, da so podjetja za upravljanje objektov začela posvečati pozornost ‘izkušnjam’. Najemnikom so zdaj na voljo številne nove storitve, od tečajev joge in masaž do krojaških storitev in storitev kavarne. Še en korak v to smer je dejstvo, da so na trg dela vstopili predstavniki generacije Y. Njihov odnos je v mnogih pogledih drugačen od odnosov starejših generacij. Zanje so poleg omenjenih udobnih storitev pomembni tudi okoljska zavest, varčevanje z energijo in zmanjšanje našega ogljičnega odtisa. To za nas pomeni nov izziv,« je povedal Csaba Szij .

Vir; celoten članek je na voljo na: portfolio.hu